Meseriașul nostru, stăpânul nostru
Pentru o companie producătoare de materiale de construcții, un program de incentive țintit către meseriași este cel mai sigur mod de a creste vanzarile in trade-ul traditional si DIY.
În lanțul de vânzare meseriașii sunt foarte importanți, deoarece ei sunt cei care influențează în mod pozitiv sau negativ decizia de achiziție a cumpărătorului – în special a cumpărătorului domestic, neavizat.
Printr-un simplu “Șefu’, eu zic să luați din ăsta, eu pentru ăsta garantez și eu cu asta lucrez de obicei. E foarte bun nu am avut problem cu el până acum..” referitor la produs, a influentat decizia cumpărătorul in a cumpara un anumit tip de produs.
Un alt argument al fidelizării meseriașului este că acesta este mai puțin sensibil la prețul produsului deoarece achiziția nu este făcută de meseriaș ci de investitor. Prețul produsului contează, numai în măsura în care afectează foarte mult costul total al lucrării.
Exemple de programe de incentive de succes in constructii sunt:
- Club Rigips
- Meserias Fabryo
- REHAU Rewards
- Club Geberit
- Clubul zidarilor